2017-05-23 09:25

Dla naszego Klienta, lidera rozwiązań w obszarze pozapłacowych świadczeń pracowniczych z zakresu sportu, rekreacji, kultury oraz programów kafeteryjnych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Specjalista IT - HelpdeskWarszawa

Realizowane zadania:

  • Obsługa zgłoszeń wewnątrz-firmowych z obszaru IT zgodnie z ustalonymi zasadami i parametrami SLA
  • Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych oraz serwerów
  • Utrzymanie aktualnej dokumentacji technicznej dla obsługiwanych systemów informatycznych

Od kandydata oczekujemy:

  • Przynajmniej dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość zagadnień związanych z administracją Active Directory
  • Dobra znajomość usług serwerowych MS Windows,
  • Umiejętność instalacji, konfiguracji oraz rozwiązywania problemów dla systemów z rodziny Windows/Windows Server
  • Wykształcenie wyższe lub w takcie studiów z obszaru IT
  • Znajomość zagadnień związanych z serwisowaniem sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej oraz kontakt ze wsparciem usług w języku angielskim
  • Proaktywna postawa, konsekwentna realizacja założonych zadań
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Rozwinięte kompetencje komunikacji oraz zarządzania czasem
  • Umiejętność pracy w zespole

Proponujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Dostęp do najnowszych technologii,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia,
  • Bardzo bogaty pakiet socjalny.

Dodatkowe atuty:

  • Certyfikat CCNA
  • Z najomość konfiguracji oraz wsparcia usług Office 365,
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak zatrudniać prawdziwe talenty?
Studenckie koła naukowe – źródło potencjalnych kandydatów do projektów naukowych
Unikaj fałszywych rekruterów
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!