Dla naszego Klienta, firmy dostarczającej autorskie oprogramowanie dedykowane do branży finansowej, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Specjalista IT - Service deskWarszawa

Zadania:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych
  • bieżące wsparcie dla użytkowników
  • tworzenie dokumentacji i instrukcji dla użytkowników
  • monitorowanie statusu zgłoszeń serwisowych

Oczekiwania:

  • praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • praktyczna znajomość budowy komputera
  • praktyczna znajomość instalacji i konfiguracji sprzętu IT
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych
  • komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność, odpowiedzialność, dokładność

Proponujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz podnoszenia kompetencji zawodowych
  • miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w systemie OTRS
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Gentelmani rozmawiają o pieniądzach czyli jak negocjować wynagrodzenie
Słownik rekrutacji (część I)
9 powodów dlaczego nikt nie aplikuje na moje ogłoszenie, przecież mam taką fantastyczną ofertę pracy w IT?
Po co komu social media policy?
Trudna relacja z szefem. Problem pracownika czy całej firmy?
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!