2017-01-21 20:36

Dla naszego Klienta, firmy dostarczającej autorskie oprogramowanie dedykowane do branży finansowej, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Specjalista IT - Service deskWarszawa

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych
  • bieżące wsparcie dla użytkowników
  • tworzenie dokumentacji i instrukcji dla użytkowników
  • monitorowanie statusu zgłoszeń serwisowych

Wymagania:

  • praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • praktyczna znajomość budowy komputera
  • praktyczna znajomość instalacji i konfiguracji sprzętu IT
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych
  • komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność, odpowiedzialność, dokładność

Proponujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz podnoszenia kompetencji zawodowych
  • miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy

Mile widziane:

  • doświadczenie w systemie OTRS
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Miary projektów rekrutacyjnych
Kto nam kradnie czas w pracy?
Wypaleni informatycy
10 mitów na temat rekrutacji IT, o których powinien wiedzieć każdy pracodawca - część I
Rekrutacja IT – czyli projekty pełne wyzwań (część I)
Zobacz podobne oferty pracy