2017-05-23 15:40

Dla Naszego Klienta, jednej z największych firm medialnych w Polsce, szukamy osób na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Administrator baz danych OracleWarszawa

Realizowane zadania:

  • administrowanie bazami danych Oracle i MS Sql
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalację, aktualizację, optymalizację
  • utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych
  • bieżący monitoring działania oraz planowanie rozwoju systemów
  • opracowanie, kontrolę i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych
  • administrowanie hurtownią opartą na technologii Microsoft

Wymagania:

  • wykształcenia wyższego informatycznego
  • bardzo dobrej znajomości relacyjnych baz danych Oracle (preferowana wersja v.11 lub v.12)
  • znajomości zagadnień z zakresu sieci i systemów operacyjnych Microsoft
  • umiejętności modelowania struktur baz danych i zapytań SQL, w tym w zakresie hurtowni baz danych
  • podstawowej wiedzy z zakresu programowania i tworzenia raportów
  • znajomości programu Microsoft Office, w szczególności: Word, Excel, Access, Project
  • znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację oraz pracę z dokumentacją techniczną

Firma oferuje:

  • umowę o pracę
  • pracę w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce
  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia

Dodatkowe atuty:

  • znajomość relacyjnych baz danych MS Sql
  • znajomość wielowymiarowych baz danych (OLAP) oraz narzędzi ETL w technologii Microsoft
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

W czym programować w 2017 roku, czyli najbardziej pożądane przez pracodawców języki
Rekrutacja IT na próbę – dlaczego warto sprawdzić się podczas symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej
Top 10 najbardziej wpływowych kobiet w świecie IT
Jak powiedzieć szefowi „nie” i… zachować pracę
Przewodnik: Jak przetrwać pracowniczą wigilię?
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!