2017-01-23 15:50

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik ds. Serwisu i Obsługi KlientaWarszawa

Realizowane zadania:

  • koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu systemów ERP
  • wsparcie eksperckie zespołu
  • organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w zarządzaniu min. 10-osobowym zespołem
  • umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
  • doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej w szczególności serwisu powdrożeniowego systemów klasy ERP
  • inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętności interpersonalne
  • samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (również VISIO i MS Project)
  • prawo jazdy kat. B

Proponujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju
  • pracę w stabilnej firmie
  • niezbędne narzędzia pracy
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak usunąć konto z LinkedIn i lub GoldenLine
Jak skupić się na pracy w czasie świąteczno-noworocznej gorączki
5 powodów, dla których warto szukać pracy z rekruterem IT
Pytania, które powinieneś/powinnaś zadać na rozmowie rekrutacyjnej
Top 6 pytań, jakie kandydat powinien zadać na rozmowie o pracę
Zobacz podobne oferty pracy