Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu systemów ERP
- wsparcie eksperckie zespołu
- organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk
Oczekiwania:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w zarządzaniu min. 10-osobowym zespołem
- umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
- doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
- umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej w szczególności serwisu powdrożeniowego systemów klasy ERP
- inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
- wysoki poziom kultury osobistej
- wykształcenie wyższe
- umiejętności interpersonalne
- samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (również VISIO i MS Project)
- prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
- pracę w stabilnej firmie
- niezbędne narzędzia pracy