2017-05-26 15:50

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Kierownik ds. Serwisu i Obsługi KlientaWarszawa

Zakres obowiązków:

  • koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu systemów ERP
  • wsparcie eksperckie zespołu
  • organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w zarządzaniu min. 10-osobowym zespołem
  • umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
  • doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej w szczególności serwisu powdrożeniowego systemów klasy ERP
  • inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętności interpersonalne
  • samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (również VISIO i MS Project)
  • prawo jazdy kat. B

Proponujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju
  • pracę w stabilnej firmie
  • niezbędne narzędzia pracy
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Górny Śląsk na celowniku firm IT
Jak zamienić stres w sukces?
4 powody, dla których warto wybrać stolicę Górnego Śląska na kierunek relokacji
Mobbing, czyli koszmar w miejscu pracy
Testowanie czy „klikanie”? 7 cech dobrego testera
Zobacz podobne oferty pracy
1 Szukasz specjalistów IT?
Oddzwonimy do Ciebie!