Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Wsparcie wewnętrznego klienta biznesowego (jako druga linia wsparcia) oraz firm sprzedażowych wchodzących w skład Holdingu, włączając w to: rozwiązywanie problemów, analizę i udoskonalanie infrastruktury w modelu pracy 24/5
- Współpraca z obsługą biznesową i pierwszą linią wsparcia w celu zrozumienia potrzeb, przeprowadzania analizy, projektowania i wdrażania infrastruktury informatycznej
- Badanie, ocena i dostarczanie rozwiązań technicznych w celu spełnienia określonych wymagań biznesowych
- Identyfikowanie i przedstawienie alternatywnych rozwiązań, które będą zgodne z potrzebami użytkowników oraz założonymi standardami
- Reagowanie na nagłe zdarzenia i pojawiające się wyzwania, wraz ze współpracownikami ze wszystkich lokacji na świecie
Oczekiwania:
- Wiedza z zakresu administracji MS SQL Server;
- Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim
- Doświadczenie w pracy w środowiskach opartych na Active Directory
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
- Gotowość do pracy w rotacji - zmiana poranna i popołudniowa + nocny dyżur (tylko kilka wezwań)
- Doświadczenie w pracy w środowiskach zwirtualizowanych - Hyper-V lub VMware
Firma oferuje:
- Długofalowa współpraca
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- Praca zdalna na czas pandemii
- Paczka benefitów socjalnych (Ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta rabatowa)
- Premie uzależnione od wyników
- Możliwość uczenia się i rozwijania swoich umiejętności (pakiety szkoleniowe)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Podróże firmowe :)
Mile widziane:
- Praca/wsparcie przy systemie informatycznym AX (lub innym systemie ERP)
- Zaznajomienie z procesem i procedurami ITIL