Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Współpraca z Country Managerami w ramach tworzenia i ustalania KPI
- Współtworzenie rozwiązań sieciowo-serwerowych
- Zarządzanie zespołem i współczynnikami KPI wraz z ich egzekwowaniem
- Zarządzanie usługami zewnętrznymi
- Planowanie i organizacja update'ów POS zlokalizowanych we wszystkich placówkach firmy
- Planowanie procesów informatycznych
- Tworzenie procedur dokumentacji
- Dbanie o aplikacje oraz serwery z pozycji zarządzania
- Zarządzanie procesem
Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość technologii Fortinet, Sharepoint
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność planowania procesów informatycznych i zarządzania procesem
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w multikulturowym środowisku
- Język angielski na poziomie min. C1
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B z płatnym urlopem lub umowę o pracę
- Możliwość wyboru ilości potrzebnych monitorów do pracy (w standardzie 2 panoramiczne)
- Bardzo duże biurka z funkcją elektrycznego podnoszenia
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
- Parking pod biurem
- Wyjazd do Danii w ramach wdrożenia i poznania Zarządu
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych: możliwość wykorzystania funduszu na dowolne cele
- Kuchnia wyposażona w ekspres do kawy, automat z wodą oraz słodkościami
- Dodatkowe benefity:
- Prywatna opieka medyczna (Medicover)
- Karta Multisport
- Rabaty pracownicze na produkty firmy
- Imprezy firmowe
- Szybki proces rekrutacyjny: 2 etapy
- Uczestniczenie i realny wpływ na dalszy rozwój firmy - m. in. partycypowanie w dalszym rozwoju i powiększaniu zespołu
Mile widziane:
- Znajomość technologii takich jak: AX, SQL