Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Pełnienie funkcji pierwszej linii wsparcia dla IT w organizacji, rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych
- Monitorowanie dostępności, wydajności i ogólnego stanu aplikacji webowych
- Zapobieganie incydentom poprzez obserwację wzorców
- Proaktywne rozwiązywanie incydentów na podstawie alertów monitorujących
- Reagowanie na alerty, śledzenie udokumentowanego procesu, utrzymywanie i aktualizacja procedur i dokumentacji
- Komunikowanie się z wewnętrznymi zespołami programistycznymi w celu znalezienia rozwiązań zgłoszonych błędów oprogramowania
Oczekiwania:
- Dobrej znajomości baz danych SQL, a także MSSQL/DB
- Zaawansowanego poziomu języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych
- Podejścia analitycznego z możliwością rozwiązywania problemów i dbałością o szczegóły
- Gotowości pracy dyżurowej (grafik do ustalenia) poza godzinami pracy
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B lub UoP
- Budżet szkoleniowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Lekcje języka angielskiego
- Kartę MultiSport
Inne:
- Umiejętność samodzielnego, proaktywnego i sumiennego działania na powierzonych zadaniach
- Chęć do nauki
- Pozytywne nastawienie, myślenie rozwiązaniami
- Pasja do ulepszania procesów i praktyk