Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Bieżąca obsługa zgłoszeń klientów (rejestracja, kategoryzowanie i rozwiązywanie problemów)
- Analiza zgłoszonych problemów oraz konsultacje z działami programistów oraz testerów w poszukiwaniu rozwiązań
- Realizacja zamówień licencji
- Prowadzenie szkoleń zarówno z obsługi jak i instalacji systemu u klientów (Zdalnie oraz według potrzeby u klienta(średnio raz na pół roku potrzeba dojazdu do klienta))
- Doradztwo oraz analiza wymagań klienta
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość linuxa, zarówno od strony administratora jak i użytkownika (Dystrybucje RedHat lub CentOS)
- Podstawowa znajomość SQL na poziomie pozwalającym pisanie zapytań do bazy
- Znajomość MS Windows Server, Microsoft Exchange, MS Certificate Authority, VMWare.
- Doświadczenie z systemami obsługi zgłoszeń (Freshdesk, OTRS, Jira)
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
Proponujemy:
- Forma umowy do wyboru - B2B lub UoP
- Roczny budżet szkoleniowy oraz wyjazdy na konferencje
- Praca hybrydowa, biuro znajduje sie w Gdańsku (2 minuty od SKM Wrzeszcz)
- Pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna)
Mile widziane:
- Język angielski pozwalający na swobodną komunikacje
- Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języków skryptowych (Bash, PowerShell, PHP, Python)