Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- obsługiwanie zgłoszeń serwisowych SAP Business One,
- rozwijanie i wdrażanie aplikacji w ramach usług Działu Wsparcia,
- prowadzenie szkoleń i warsztatów dla użytkowników,
- wspieranie użytkowników w ramach usługi hot-line.
Oczekiwania:
- doświadczenie jako konsultant wdrożeniowy lub serwisowy Sap B1 od 2-3 lat,
- chęć rozwoju w obszarze SAP B1
- bardzo mile widziana znajomość języka SQL,
- bardzo dobra organizacja własnej pracy,
- komunikatywność i otwarty umysł,
- umiejętność pracy zespołowej i analitycznego myślenia przy rozwiązywaniu problemów
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość pracy 100% zdalnej,
- możliwość korzystania z najnowszych technologicznie rozwiązań na rynku,
- pracę w bardzo komfortowych warunkach w Pruszkowie,
- szkolenia specjalistyczne,
- dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do siedziby firmy w Pruszkowie,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna ze stomatologią, karnety sportowe, ubezpieczenie grupowe),
- przyjazną atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole.