Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Prowadzenie wsparcia klientów przy użyciu tworzonych przez firmę produktów
- Rozwiązywanie ticketów w formie korespondencji elektronicznej
- Tworzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej
- Redakcję poradników dla użytkowników produktu
- Prowadzenie wsparcia użytkowników w godzinach 9:00 - 17:00
Oczekiwania:
- Dobra znajomość WordPress i Woocommerce,
- Biegły język angielski
- Wysoka komunikatywność, umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania wypowiedzi i przekazywania informacji
- Samodzielność przy wykonywaniu obowiązków zawodowych
- Umiejętność organizacji pracy na wysokim poziomie
Proponujemy:
- Pracę w 100% zdalnie
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach spółki
- Atrakcyjne wynagrodzenie i płatny urlop
- Budżet edukacyjny
- Wyjazdy integracyjne raz na kwartał
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Doświadczenie z tworzeniem contentu lub tworzenia dokumentacji