Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie zautomatyzowanych kampanii marketingowych
- Planowanie, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii social mediowych, digitalowych, contentowych i influencerskich
- Rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi digitalowych
- Tworzenie harmonogramów publikacji, obsługa i moderacja profili
- Współpraca z grafikami/programistami
- Prowadzenie kampanii lead generation (sem/email marketing itp)
- Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Raportowanie działań
Oczekiwania:
- 2+ lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów social / digital / performance
- Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych i analitycznych - reklamy na Facebooku, LinkedIn Ads, Google AdWords, Google Analytics
- Znajomość wskaźników ruchu internetowego, Google Analytics, zasad SEO i reklamy cyfrowej
- Znajomość trendów digital i ich umiejętne wykorzystywanie w codziennej pracy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działaniach marketingowych B2B
- Doskonała znajomość języka polskiego i język angielski na poziomie B1/B2
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B / umowę zlecenie
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Autonomię w działaniu
- Świetną atmosferę w zgranym zespole