Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Stworzenie działu marketingu w ścisłej współpracy z Zarządem.
- Ułożenie i wdrożenie strategii marketingowej dla rynku polskiego oraz zagranicznego w trzech obszarach:
- działania producenta do klienta końcowego,
- działania producenta do/dla partnera i dystrybutora marki,
- działania producenta do społeczności skupionej wokół marki. *Stworzenie i wdrożenie strategii ABM.
- Stworzenie strategii content marketingowej i lead generation.
- Stworzenie strategii budowania społeczności skupionej wokół marki.
- Wybór narzędzi do automatyzacji, realizacji zadań.
- Dobór zespołów zewnętrznych i wewnętrznych do realizacji zadań.
- Stworzenie KPI dla procesów marketingowych.
- Współpraca z partnerami i dystrybutorami.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w praktycznym kreowaniu oraz realizacji strategii i działań marketingu B2B.
- Umiejętność przygotowywania i zarządzania budżetem.
- Przedsiębiorczość oraz samodzielność.
- Język angielski - poziom zaawansowany (B2/C1).
Proponujemy:
- Forma zatrudnienia dostosowana do Twoich potrzeb (UoP/B2B).
- Ścisła współpraca z Zarządem nastawiona na samodzielność i dużą możliwość sprawczą.
- Wszelkie narzędzia potrzebne do wykonywania pracy.