2016-10-03 19:20

Oferta pracy: Oferta pracy IT Konsultant wdrożeniowy ABC/MPoznań

Zakres obowiązków:

  • Udział w projektach wdrożeniowych systemów ABC/M
  • Analiza potrzeb klienta i opracowywanie optymalnych rozwiązań
  • Parametryzacja i przygotowanie systemu na podstawie wymagań Klienta,
  • Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych,
  • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie metodyki
  • Codzienna współpraca z działem programistów nad zmianami (implementacją) systemu
  • Wsparcie użytkowników systemu

Od kandydata oczekujemy:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych systemów rachunku kosztów działań
  • Bardzo dobra znajomość procesów finansowych
  • Bardzo dobra znajomość rachunkowości finansowej i zarządczej
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie kontrolingu i budżetowania
  • Praktyczna znajomość i doświadczenie w realizacji procesów wdrożeniowych w całym cyklu życia projektu
  • Doświadczenie we współpracy z działem programistów i innymi konsultantami dziedzinowymi
  • Gotowość do częstych podróży na terenie Polski
  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub ekonomicznym,
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji użytkowej i specyfikacji dla działu technicznego

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub umowa firma-firma
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet socjalny oferowany po zakończeniu okresu próbnego
Aplikuj na to stanowisko
Wyślij CV

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Jak odpowiedzieć na pytanie, „Proszę mi coś o sobie powiedzieć”?
HR po pracy VI
Jak zbudować markę dobrego pracodawcy? (część II)
Jak sprawdzić, czy kandydat kłamie w CV?
Telefony sprzedażowe w branży rekrutacyjnej
Zobacz podobne oferty pracy