Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Udzielanie wsparcia w zakresie korzystania z oprogramowania zarządzania informacją o produkcie (PIM)
- Pierwszy i drugi poziom wsparcia dla problemów aplikacyjnych
- Rejestrowanie, monitorowanie, śledzenie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów poprzez system śledzenia błędów
- Zapewnienie prawidłowego i wydajnego funkcjonowania oprogramowania
- Tworzenie i rozszerzanie dokumentacji technicznych, takich jak: dokumentacja systemu, instrukcje instalacji i instrukcje obsługi
- Tworzenie, testowanie i rozbudowa procesów aplikacji i interfejsów
- Planowanie i wdrażanie aktualizacji oprogramowania, w tym kontrola i dostosowanie istniejących modułów i interfejsów
Wymagania:
- Studia wyższe z informatyki lub kierunków pokrewnych
- Zaangażowanie w obsługę klienta i rozwiązywanie problemów
- Znajmość baz danych (Microsoft SQL Server lub Oracle)
- Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
Firma oferuje:
- Pracę w wysoko zmotywowanym zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość podejmowania własnych decyzji podczas pracy nad różnorodnymi i ciekawymi zadaniami w obszarze product data oraz omnichannel management
- Doskonałe możliwości rozwoju
- Pracę w firmie z potencjałem rozwojowym, konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny
Dodatkowe atuty:
- Znajomość Informatica PIM (wcześniej Heiler)
- Doświadczenie w rozwoju oprogramowania (mile widziane-Eclipse, Java)