Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Organizacja, wdrożenie i realizacja szkoleń z umiejętności miękkich dla naszych Pracowników
- Osiągnięcie KPI w oparciu o zrealizowaną pracę jakościową
- Realizacja spotkań wynikowych umożliwiających Pracownikowi rozwój umiejętności miękkich i merytorycznych
- Monitorowanie jakości rozmów działu obsługi klienta, w oparciu o standardy projektu
- Udział w wyznaczaniu standardów jakościowych i efektywnościowych obsługi klienta
- Tworzenie procedur obsługi klienta i ich skuteczne wdrażanie
- Realizacja procesu szkoleń, doszkoleń dla Pracowników
- Wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu poszerzanie możliwości sprzedażowych w projektach
- Raportowanie i mierzenie realizowanej pracy, tworzenie rekomendacji
Oczekiwania:
- Doświadczenie na stanowisku lidera lub trenera zespołu sprzedaży
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wdrażaniu nowych pracowników
- Znajomość technik sprzedaży
- Otwartość, komunikatywność, łatwość w przekazywaniu informacji
- Zdolności organizacyjne
- Analityczne myślenie, chęć szukania nowych rozwiązań, samodzielność
Proponujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie podstawowe 5000 - 6000 PLN "na rękę" + system premiowy
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
- Zapewnimy Ci szkolenia wprowadzające oraz wsparcie na każdym etapie współpracy
- Pracę stacjonarną
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole otwartym na nowe pomysły
- Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych m.in karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie
- Możliwość udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych