Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Projektowanie i rozwój webowego portalu pracowniczego zintegrowanego z systemem klasy ERP,
- Pełnienie roli mentora/lidera dla młodszych członków zespołu,
- Udział w usprawnianiu procesu produkcyjnego,
- Optymalizacja działania oraz poprawa ergonomii aplikacji,
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji.
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość JavaScript, jQuery, AJAX, HTML, CSS,
- Doświadczenie z jednym z frameworków: AngularJS, Kendo UI, Backbone.js lub Knockout,
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia aplikacji internetowych z wykorzystaniem powyższych technologii,
- Doświadczenie w tworzeniu aplikacji internetowych w architekturze trójwarstwowej,
- Znajomość dobrych praktyk tworzenia oprogramowania (SOLID, DRY, Clean code, TDD) oraz wzorców projektowych,
- Komunikatywność i efektywne dzielenie się wiedzą,
- Umiejętność pracy w kilkuosobowym zespole,
- Kreatywność i wysokie zaangażowanie.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania,
- Umowę o pracę, bądź inną dogodną dla pracownika formę współpracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego (nowoczesne technologie),
- Czas pracy dostosowany do potrzeb pracownika, możliwość pracy z domu,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, dostęp do literatury i materiałów,
- Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zajęcia sportowe).
Dodatkowe atuty:
- Znajomość Twitter Bootstrap, LESS, SASS, Compass,
- Doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych w technologi javowych: Spring, Hibernate, Maven,
- Znajomość SQL i systemów zarządzania relacyjnymi bazami danych,
- Znajomość systemów klasy ERP, FK, KP, itp., rozumienie domeny biznesowej,
- Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej oraz testów automatycznych,
- Znajomość systemów zarządzania wersjami - GIT, SVN.