Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Analiza danych oraz przygotowanie raportów i wniosków dla witryn internetowych
- Planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących współczynnik konwersji serwisów internetowych
- Opracowanie rekomendacji zwiększających efektywność funkcjonowania strony www lub kampanii reklamowych
- Prognozowanie i monitorowanie KPI
- Analiza zachowań użytkowników strony www, przeprowadzanie testów A/B
- Prowadzenie szkoleń dla Klientów
- Obsługa platform analitycznych
- Ofertowanie
Oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych, e-marketingu, specjalisty SEM lub SEO
- Wykształcenie wyższe
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Biegłość w analizie danych, tworzeniu raportów oraz rekomendacji dla klientów
- Znajomość zagadnień:
- UX
- z zakresu SEO / PPC
- Bardzo dobra znajomość:
- Google Analytics, Google Tag Manager, Google Analytics API
- środowiska MS Office
- języka angielskiego
- Poczucie humoru
Oferujemy:
- Stabilne, długoterminowe zatrudnienie i pracę w młodym, prężnym zespole
- Bliski kontakt z językiem niemieckim
- Szkolenia i możliwość zdobycia certyfikatów
- Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników i doświadczenia
- Doskonałą atmosferę pracy
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- Dogodną lokalizację z parkingiem
Dodatkowe atuty:
- Certyfikat Google Analytics, Google Tag Manager
- Znajomość:
- Adobe Analytics
- Webtreds
- HTML
- Java
- PHP