Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- analiza danych oraz przygotowanie raportów i wniosków dla witryn internetowych
- planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących współczynnik konwersji serwisów internetowych.
- opracowanie rekomendacji zwiększających efektywność funkcjonowania strony www lub kampanii reklamowych
- prognozowanie i monitorowanie KPI;
- analiza zachowań użytkowników strony www, przeprowadzanie testów A/B
- obsługa platform analitycznych
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- biegłość w analizie danych, tworzeniu raportów oraz rekomendacji dla klientów
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych, e-marketingu, performance marketingu lub specjalisty SEM
- znajomość zagadnień z zakresu SEO / PPC,
- bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google Analytics API
- znajomość zagadnień UX
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- poczucie humoru
Dodatkowe atuty:
- certyfikat Google Analytics, Google Tag Manager
- dobra znajomość HTML, Java, PHP - będą dodatkowymi atutami.