Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Analiza danych oraz przygotowanie raportów i wniosków dla witryn internetowych
- Planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących współczynnik konwersji serwisów internetowych.
- Opracowanie rekomendacji zwiększających efektywność funkcjonowania strony www lub kampanii reklamowych
- Prognozowanie i monitorowanie KPI;
- Analiza zachowań użytkowników strony www, przeprowadzanie testów A/B
- Obsługa platform analitycznych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- Biegłość w analizie danych, tworzeniu raportów oraz rekomendacji dla klientów
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych, e-marketingu, performance marketingu lub specjalisty SEM
- Znajomość zagadnień z zakresu SEO / PPC,
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google Analytics API
- Znajomość zagadnień UX
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Poczucie humoru.
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne i długoterminowe zatrudnienie
- Pracę w młodym zespole,
- Szkolenia i możliwość zdobycia certyfikatów,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów,
- Doskonałą atmosferę pracy.