Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- Druga linia wsparcia użytkowników w zakresie obsługi sprzętu, systemów (Windows 10) oraz aplikacji
- Prowadzenie oraz udział w wewnętrznych projektach IT
- Obsługa zgłoszeń przez system helpdesk
- Współpraca z 1 oraz 3 linią wsparcia w celu rozwiązywania zgłoszeń
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu komputerowego
- Zarządzanie systemami backupów stacji roboczych oraz laptopów
Wymagania:
- Wykształcenia minimum średniego technicznego
- Minimum 3 lata doświadczenia w rozwiązywaniu codziennych problemów użytkowników
- Komunikatywności, samodzielności wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy
- Bardzo dobrej znajomości systemów Windows 10 oraz pakietu MS Office
- Znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
- Podstawowej znajomości języków skryptowych
Oferujemy:
- Super szybki proces rekrutacyjny
- Praca zdalna raz w tygodniu (biuro: Łęg, woj. dolnośląskie)
- Prywatna opieka medyczna (Enel-Med pakiet rozszerzony)
- Kafeteria
- Imprezy pracownicze
- Dni kulinarne
- Elastyczne godziny pracy (między 6 a 17)
- Umowa o pracę
- Przyjazna i otwarta atmosfera pracy