Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zadania:
- udział w projektach wdrożeniowych z zakresu: systemów front office klasy Contact Center wraz zintegrowanym rozwiązaniem IVR oraz wysokowydajną platformą telekomunikacyjną, które są w stanie obsługiwać jednocześnie wiele tysięcy połączeń telefonicznych, dziedzinowych systemy II linii wsparcia (dzienniki zgłoszeń, systemy klasy workflow, etc.) dedykowane dla obsługi różnych branż w obszarze back office, systemów klasy field service management zintegrowanych z systemami dyspozytorskimi, skutecznie wspierających i monitorujących zadania realizowane przez pracowników mobilnych.
- wsparcie techniczne, merytoryczne Klientów oraz bieżąca pomoc przy obsłudze systemu
- konfigurowanie systemów operacyjnych,
- wsparcie powdrożeniowe Użytkowników
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne, lub w trakcie studiów
- dobra znajomość Windows Server, MS SQL Server
- podstawowa znajomość środowiska Linux
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja pracy, umiejętności pracy w grupie
- szeroka znajomość zagadnień z branży IT
Oferujemy:
- umowa o pracę/zlecenie lub B2B
- pracę przy projektach o bardzo dużej rozpoznawalności w Polsce
- pracę z najnowszymi technologiami
- miłą atmosferę w doświadczonym zespole
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej
- dostęp do platformy szkoleniowej
- uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach
- możliwość korzystania z biblioteki firmowej
- benefity: Karta multisport, opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie
Mile widziane:
- komercyjne doświadczenie na stanowisku Inżyniera wdrożeń lub Administratora Windows
- znajomość Git/Voip/SIP/RTP/Bash/Powershell/TFS
- znajomość rozwiązań wirtualizacyjnych (Vmware, Hyper-V)
- zrozumienie aspektów bezpieczeństwa, monitorowania i wydajności architektury platformy i aplikacji
- umiejętność zarządzanie zmianą i wersjonowaniem (aplikacja i baza)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
- prawo jazdy kat. B
- certyfikaty Microsoft MCSA MCSE, AZ