Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Zarządzanie pozyskiwaniem użytkowników do mobilnych gier F2P: casualowej i mid core'owej
- Nadzór nad zespołem składającym się z media buyerów, motion designerów i analityka
- Analiza i optymalizacja działań reklamowych podejmowanych w sieciach reklamowych pod kątem RoAS i LTV
- Zapewnienie informacji zwrotnej dla zespołów produktowych, w celu dopasowania produktu do potrzeb rynkowych
- Ciągłe doskonalenie i skalowanie procesu tworzenia assetów wideo
- Komunikacja do Zarządu Spółki wyników, napotkanych przeszkód i planowanych działań
Wymagania:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na zbliżonym stanowisku, koniecznie przy mobilnych tytułach F2P (Free-to-Play)
- Dogłębna znajomość branżowych narzędzi reklamowych, przede wszystkim Facebook Business Managera oraz Google Ads
- Dobra znajomość platformy Google Play Console i iTunes Connect
- Perfekcyjne rozumienie KPI gier F2P, komfort w pracy z liczbami
- Znajomość zagadnień ASO
- Komunikatywność i umiejętność jednoczesnej efektywnej współpracy z wieloma osobami w organizacji
- Dobra znajomość angielskiego (minimum B2)
Proponujemy:
- Wynagrodzenie do 25.000 PLN netto (B2B)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Atrakcyjny system premiowy
- Prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa
- Możliwość pracy zdalnej (2 dni w tygodniu)
- Możliwość implementacji własnych pomysłów i rozwiązań
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń eksperckich, dających specjalizację w określonej dziedzinie związanej z produkcją i marketingiem gier mobilnych
- Dużą samodzielność w działaniach i realizację zadań przy bezpośredniej współpracy z Zarządem Spółki
- Współpracę opartą na zaufaniu, w dobrej atmosferze z możliwością wdrażania swoich pomysłów