Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- samodzielne prowadzenie zaawansowanych kampani online, głównie w Google Ads (Google Search, Google Display Network, Google Merchant Center) na 15 rynkach nastawionych na efekt - sprzedaż, leady, traffic
- prowadzenie i wyszukiwanie odpowiednich list keywordsów, zarządzanie nimi i optymalizacja
- samodzielne ustawianie, optymalizacja kampanii online
- współpraca z analitykiem w celu wyciągania wniosków z kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji i optymalizacji
- współpraca z działem graficznym i copywriterami w celu uzyskania odpowiedniego kontentu
- wyszukiwanie i stosowanie nowych rozwiązań, testów i najlepszych marketingowych praktyk w celu rozwoju kampanii
- przeprowadzanie audytów kont
Wymagania:
- 3-5 lat doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
- umiejętność samodzielnego ustawiania, prowadzenia i bieżącej optymalizacji kampanii w Google Ads
- zaawansowana znajomość i doświadczenie z Google Ads, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Data Studio
- doświadczenie i praktyczna wiedza na temat SEO, SEM, PPC
- samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Proponujemy:
- elastyczne godziny pracy
- przyjazną atmosferę pracy
- zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B
- ciekawe projekty i możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynkach międzynarodowych,