Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak:zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np. dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu wind osobowych, konfigurator do procesu zamówień dowolnych maszyn, urządzeń lub usług), do pracy jako wsparcie techniczne, szukamy osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Wsparcie działu IT/Help Desk Kraków

Formy umowy: Umowa o pracę

Realizowane zadania:

  • Bierzące wsparcie IT Help Desk
  • Naprawianie prostych błędów
  • Budowa prostych skryptów
  • Realizacja zadań programistycznych na podstawowym poziomie

Oczekiwania:

  • Dobrze ugruntowana wiedza z teorii informatyki.
  • Ukończone wyższe studia z zakresu IT.

Proponujemy:

  • Możliwość rozwoju w branzy IT.
  • Możliwość pracy w międzynarodowej firmie.
  • Zatrudnienie na Umowę o Pracę.
  • Możliwość okazyjnej pracy zdalnej.
  • Elastyczne godziny pracy (8:00- 10:00).
  • Atrakcyjny system Benefit'ów, włącznie z prywatną opieka medyczną.

Dodatkowe atuty:

  • Wyższe wykształcenie ściśle informatyczne:
    • AGH Informatyk na wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej
    • AGH Informatyka na Wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji.
    • UJ Informatyka na Wydziale Matematyki i Informatyki.
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu IT:

Zobacz podobne oferty pracy