Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Bierzące wsparcie IT Help Desk
- Naprawianie prostych błędów
- Budowa prostych skryptów
- Realizacja zadań programistycznych na podstawowym poziomie
Wymagania:
- Dobrze ugruntowana wiedza z teorii informatyki.
- Ukończone wyższe studia z zakresu IT.
Proponujemy:
- Możliwość rozwoju w branzy IT.
- Możliwość pracy w międzynarodowej firmie.
- Zatrudnienie na Umowę o Pracę.
- Możliwość okazyjnej pracy zdalnej.
- Elastyczne godziny pracy (8:00- 10:00).
- Atrakcyjny system Benefit'ów, włącznie z prywatną opieka medyczną.
Mile widziane:
- Wyższe wykształcenie ściśle informatyczne:
- AGH Informatyk na wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej
- AGH Informatyka na Wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji.
- UJ Informatyka na Wydziale Matematyki i Informatyki.