Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Opracuj strategię utrzymania klientów;
- Codziennie zwiększaj satysfakcję klientów;
- Zapewnij klientowi wsparcie techniczne;
- Oceniaj skargi/ reklamacje klientów;
- Udostępniaj wersje demonstracyjne produktów;
- Promuj usługi / kampanie up-sellowe;
- Zapobiegaj dużej rezygnacji.
Wymagania:
- Minimum 4-5 lat doświadczenia w budowaniu relacji z dużymi klientami;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
- Silna orientacja na cele;
- Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Firma oferuje:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Ogromne możliwości dalszego rozwoju zawodowego i awansu
- Różnorodne zajęcia "po pracy"
- Elastyczne formy i godziny pracy w przyjaznym i opartym na zaufaniu zespole
- Zajęcia językowe - szczególnie z języka angielskiego i hiszpańskiego oraz inne rodzaje szkoleń zawodowych
- Nieograniczony dostęp do konsultacji lekarskich
- Otwarte środowisko pracy
Mile widziane:
- Dobra znajomość rynku medycznego/ubezpieczeniowego będzie dodatkowym atutem.