Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Realizowane zadania:
- Poprawianie strategii obsługi klienta, poprzez projektowanie "customer journey', dbając o intuicyjność i spójność rozwiązań
- Pomoc przy różnych projektach
- Współpraca z zespołami programistów, specjalistów zapewniania jakości, a także z biznesowymi właścicielami produktów czy liderami technicznymi
Oczekiwania:
- Doświadczenie w projektowaniu i dostosowywaniu aplikacji pod kątem zachodzących interakcji oraz ich użyteczności na podstawie doświadczeń użytkowników
- Znajomość i doświadczenie z Customer Journey Map, value proposition canvas oraz business model canvas
- Umiejętność definiowania zachowań użytkowników, identyfikowania problemów związanych z użytecznością i proponowania rozwiązań
- Udokumentowane doświadczenie w prototypowaniu za pomocą różnych technik analogowych i cyfrowych
- Doświadczenie w przygotowywaniu przypadków użycia, przepływów użytkowników i najprostszych ścieżek dotarcia
- Koncentracja na ciągłych ulepszeniach
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętności analityczne
Proponujemy:
- Pracę w międzynarodowym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Długofalową, stałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Pracę na laptopie z minimum 2 monitorami
- Możliwość rozwoju w kierunku Fullstack
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Parking pod biurem
- Inicjatywy wewnętrzne, takie jak:
- Program mentorski
- Warsztaty dostosowane do zainteresowań
- Wyjścia/wyjazdy integracyjne, w tym również zagraniczne
- Szkolenia, w tym również zagraniczne
- Okazjonalną pracę zdalną
- "Słodkie Poniedziałki"
- Firmowe lunche w każdy czwartek
- Bardzo dobrą kawę
- Wspaniałą atmosferę oraz biuro wyposażone także w gry planszowe, karcianki czy konsole do gier :)
Mile widziane:
- Doświadczenie z HTML i CSS
- Minimum podstawowe umiejętności programowania w Angular i C #
- Doświadczenie z Design Sprints
- Doświadczenie z narzędziami takimi jak Axure, Adobe XD lub Sketch
- Aktualna wiedza na temat trendów UX i UI