Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- Bieżące utrzymanie systemów MS Dynamics AX w obszarze finanse lub logistyka u klientów końcowych,
- Rekomendowanie możliwości rozbudowy i optymalizacji systemu,
- Parametryzacja i przygotowanie zmian w systemach na podstawie wymagań Klientów,
- Bieżące wsparcie kierownika działu serwisu w zarządzaniu zadaniami/zgłoszeniami,
- Merytoryczne wsparcie kierownika działu w codziennej priorytetyzacji zadań,
- Codzienna współpraca z Klientem w zakresie rozwiązywania problemów, budowy nowych rozwiązań, wsparcia użytkowników,
- Codzienna współpraca z działem programistów w zakresie modyfikacji systemu ERP,
- Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w przynajmniej kilku pełnych wdrożeniach MS Dynamics AX w obszarze finanse lub logistyka,
- Praktyczna znajomość procesów finansowych, zasad księgowości i procesów logistycznych,
- Praktyczna znajomość i doświadczenie w realizacji procesów wdrożeniowych w całym cyklu życia projektu,
- Doświadczenie we współpracy z działem programistów i innymi konsultantami dziedzinowymi,
- Doświadczenie we współpracy z klientem,
- Doświadczenie w pracy pod presją czasu (umowy serwisowe/SLA),
- Umiejętność priorytetyzacji zadań swoich i zespołu,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji użytkowej i specyfikacji dla programistów,
- Wiedza merytoryczna pozwalająca na samodzielne prowadzenie procesów utrzymania i rozwoju systemu AX u kluczowych klientów firmy,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Firma oferuje:
- Narzędzia pracy,
- Ubezpieczenie medyczne,
- Możliwość współpracy na zasadzie działalności partnerskiej.