Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie rozwiązywania doraźnych problemów związanych z obsługą aplikacji
- obsługa procesu raportowania napraw do systemów IT zleceniodawców
- przygotowywanie bieżących raportów i analiz
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie informatyki (mile widziane kierunki związane z bazami danych)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dobra znajomość Microsoft SQL
- dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
- bardzo dobra znajomość języka angielskigo
- umiejętność współpracy z użytkownikami i orientacji na rozwiązywanie ich problemów
- zdolności do efektywnej komunikacji i pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja czasu pracy
- systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie (powiększone o dodatkowe świadczenia)
- pracę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- możliwość rozwijania swoich kompetencji
- możliwość budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy