2016-10-05 15:10

Dla naszego Klienta, jednego z największych polskich koncernów odzieżowych, szukamy obecnie osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Specjalista ds. Performance MarketinguGdańsk

Zakres obowiązków:

  • Aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie i wdrażanie kampanii online w kanałach SEM/SEO/RTB/Facebook Ads/E-mail Marketing
  • Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji)
  • Realizacja celów biznesowych (ROI, budżet)

Od kandydata oczekujemy:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w marketingu online: planowanie i egzekucja wysokobudżetowych kampanii online
  • Orientacja na wyniki
  • Wiedza i pasja w tematyce e-commerce
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

Firma oferuje:

  • Możliwość współtworzenia jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
  • Ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjny system premiowy

Mile widziane:

  • Mile widziana podstawowa znajomość HTML
  • Mile widziany Certyfikat Qualified Google Advertising Professional, Google Analytics Individual Qualification
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

HR po pracy część IV
Trudna sztuka budowania zaufania w zespole
Jak to się robi w Google? Sekret rekrutacyjny amerykańskiego giganta
Jak się ubrać na rozmowę o pracę ?
Jak utrzymać poziom motywacji w okresie przedświątecznym?
Zobacz podobne oferty pracy