2017-01-23 15:10

Dla naszego Klienta, jednego z największych polskich koncernów odzieżowych, szukamy obecnie osoby na stanowisko:

Oferta pracy: Oferta pracy IT Specjalista ds. Performance MarketinguGdańsk

Zadania:

  • Aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie i wdrażanie kampanii online w kanałach SEM/SEO/RTB/Facebook Ads/E-mail Marketing
  • Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji)
  • Realizacja celów biznesowych (ROI, budżet)

Wymagania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w marketingu online: planowanie i egzekucja wysokobudżetowych kampanii online
  • Orientacja na wyniki
  • Wiedza i pasja w tematyce e-commerce
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

Oferujemy:

  • Możliwość współtworzenia jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
  • Ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjny system premiowy

Mile widziane:

  • Mile widziana podstawowa znajomość HTML
  • Mile widziany Certyfikat Qualified Google Advertising Professional, Google Analytics Individual Qualification
Aplikuj na to stanowisko
Aplikuj teraz

Polecane oferty pracy:

Polecane wpisy na blogu:

Nietypowe metody na zwiększenie motywacji w zespole
Powody, dla których warto brać udział w praktykach
W pułapce oceniania – błędy poznawcze popełniane przez rekruterów
Zobacz podobne oferty pracy