Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- wsparcie informatyczne dla pracowników (help desk)
- instalacja, konfiguracja oraz inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
- konserwacja oraz serwis sprzętu i infrastruktury IT
- utrzymanie i zarządzanie siecią LAN/WAN
- konfiguracja oraz bieżące zarządzanie środowiskiem Microsoft, Android i iOS.
- obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji w systemie zgłoszeniowym
- zarządzanie bazą wiedzy obszaru IT
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu IT
- współpracę z podwykonawcami (hosting, telekomunikacja, systemy informatyczne)
- wdrażanie oraz optymalizację dokumentacji, procedur i procesów IT
- dbałość o wysoką jakość dostarczanych rozwiązań
- proponowanie nowych rozwiązań IT oraz realizację projektów usprawniających funkcjonowanie firmy
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku
- doświadczenie w pracy w branży produkcyjnej
- umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć stałego poszerzania swojej wiedzy
- prawo jazdy kategorii B
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę)
- szeroki pakiet benefitów (Pakiet medyczny, Karta Multisport Plus, nauka języka angielskiego, możliwość udziału w konferencjach itp.)
- bycie częścią dużej organizacji, o bardzo ugruntowanej pozycji na rynku