Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów (mailowa, telefoniczna,)
- zapewnienie koordynacji przepływu informacji związanych z obsługą zleceń pomiędzy działami (kalkulacja, technologia, planowanie, produkcja)
- nadzór nad terminową i prawidłową realizacją zlecenia w oparciu o wymagania klienta i procedury wewnętrzne
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- bieżąca komunikacja i wspieranie sprzedawców pozyskujących zlecenia
Wymagania:
- zaangażowania i chęci do pracy, nie musisz mieć doświadczenia w tej branży, wszystkiego Cię nauczymy
- znajomości języka polskiego oraz francuskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
- wykształcenia min. Średniego,
- umiejętności obsługi komputera (MS Office)
- umiejętności pracy w zespole i komunikatywności - to podstawa!
- samodzielności i zorientowania na rezultat
Firma oferuje:
- pracę w jednym z największych przedsiębiorstw poligraficznych w Polsce
- stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy - w ramach rozsądku
- możliwość rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń i gruntownego poznania fascynującej branży jaką jest poligrafia
- szereg benefitów pracowniczych, m.in.: dofinansowanie do karnetów sportowych i biletów do kina, co piątek świeże owoce, konkursy z nagrodami, zabawy integracyjne i inne...