Ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów) we współpracy z działami wsparcia sprzedaży
- Badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty naszego klienta
- Utrzymywanie stałego portfela klientów
- Udział w szkoleniach, merytorycznych konferencjach i targach
- Zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów
- Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami wsparcia sprzedaży (oferty, umowy, prezentacje, itd.)
- Rejestrowanie aktywności zawodowej w systemie informatycznym.
Oczekiwania:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu samodzielnej sprzedaży rozwiązań do klientów z sektorów Enterprise bądź SMB w tym:
- teleinformatycznych (LAN/WAN)
- bezpieczeństwa teleinformatycznego
- CCTV
- wdrożeń rozwiązań dedykowanych
- Wykształcenie wyższe
- Wiedza z zakresu rozwiązań teleinformatycznych.
- Preferowana wiedza z zakresu:
- oferowania kompleksowych usług IT, szczególnie usług zarządzania infrastrukturą i zasobami IT w tym także w modelu outsourcingu
- oferowania rozwiązań LAN/WAN w oparciu o rozwiązania firmy Cisco
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem
- duża samodzielność
Proponujemy:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, tel komórkowy)