Zapraszamy do wysłania życiorysu - skontaktujemy się w przypadku wznowienia projektu lub podobnej oferty.
Opis stanowiska:
- Tworzenie nowych i wspieranie już istniejących materiałów przydatnych przy tworzeniu postaci postaci, enviro assetów, efektów graficznych, shaderów itp.
- Ścisła współpraca z zespołem graficznym, tak by ich praca wyglądała jeszcze lepiej, rozpoznawaniem problemów i opracowywaniem rozwiązań
- Rozwijanie narzędzi wspólnie z Unity Developerami, tworzeniem nowych feature'ów
- Optymalizacja, w tym tworzenie narzędzi diagnostycznych do oceny gry w obecnym stanie, szukaniem rozwiązań poprawiających grę,
- Implementacja narzędzi ułatwiających integrację zasobów graficznych z aspektami programistycznymi
- Implementacja narzędzi związanych z renderowaniem i obsługą zasobów graficznych
Wymagania:
- Ukończony przynajmniej jednego projektu komercyjnego
- Sumienne podejście do wykonywanych zadań
- Bardzo dobrej znajomości Unity
- Dobrej znajomości C#
- Umiejętności pisania rozszerzeń do silnika Unity
- Rozumienie ograniczeń technicznych, wyzwań sprzętowych i programowych
- Wiedza z zakresu programowania HLSLlub umiejętności programowania i tworzenia shaderów
- Umiejętność dzielenia się wiedzą
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- Zapał do gamedevu
- Znajomość j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
- Możliwa całkowita praca zdalna lub w jednym z naszych biur (Warszawa lub Rzeszów)
- Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
- Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
- Kraftową kawę i świeże owoce w biurze
Dodatkowe atuty:
- Znajomość oprogramowania: After Effects, Photoshop, Blender, Cinema 4D, zBrush, Maya lub Houdini FX
- Znajomość TDD
- Znajomość wzorców projektowych i SOLID
- Umiejętność programowania w Parze
- Znajomość mob programmingu
- Znajomość systemu kontroli wersji Git